sobota, 1 czerwca 2013

Rozdział 45

-W Marcelo...-Francesca oparła się o ścianę i zagryzła dolną wargę.
-Co?!-Camila wypluła wodę z ust ze zdziwienia.
-Fran, nie uderzyłaś się w głowę?-Violetta spokojnie do niej podeszła.
-Przecież on jest z Ludmiłą. Skoro z nią jest, jest też jak ona! Fałszywy, wredny, chamski, dwulicowy...-wyliczała Camila.
-Ale ja wierzę, że on się może zmienić! Poza tym, on zostawi Ludmiłę, on taki nie jest...-Francesca zarumieniła się.
-Rozmawiałaś z nim chociaż? -powiedziała Camila podchodząc do Fran i Violi.
-Tak... On jest naprawdę, taki... uroczy? -Francesca rozmarzyła się.
-Wydaje ci się. -odparła Camila.
-Oj, zakochała się! -Violetta szturchnęła Camilę. -O czym rozmawialiście?
-Spotkaliśmy się na chodniku, zaczepił mnie. Powiedział, że mam piękne oczy i dał mi frezje... On jest inny, naprawdę! -mówiła.
-Zobaczymy. Jak już mówiłam, Ludmiła go zmanipuluje i potem on będzie jej kolejnym sługą. Są już razem i zapewne coś knują. Fran, musisz zapomnieć... -Camila przekonywała przyjaciółkę.
-Nie rozumiecie mnie! Nie znacie go.
-A ile ty go znasz?! 2 godziny?!
-Przestań! Marcelo jest dobry!
-To dlaczego zadaje się z Ludmiłą?!
-Ona go zmanipulowała!
-Przecież to on do niej podszedł i zaczął się z nią zadawać! On też jest zły!
-Camila, powinnaś mnie wspierać!- krzyknęła Fran z łzami w oczach i wybiegła z pokoju zatrzaskując za sobą drzwi.
-Cami, pójdę za nią. Spokojnie, wiesz jaka ona jest kochliwa. Najpierw Niall, potem Zayn, wcześniej Tomas, teraz Marcelo? -powiedziała Viola i pobiegła za Fran.
-Mogłam tak nie wybuchać...-Camila pobiegła za nimi.

                                                          ***Tymczasem***

-Co się tak stroisz?- Angie oparła się o framugę drzwi pokoju Valencii.
-Przecież muszę jakoś wyglądać przy Germanie. -zachichotała. Angie wywróciła oczami, chyba coś czuła do Germana.
-On nie lubi dużego makijażu. -odparła Angie.
-Skąd to wiesz? Jesteś przecież tylko guwernantką jego córki. -Valencia odparła złośliwie.
-Dla twojej wiadomości, jestem też jego szwagierką. -Angie zezłościła się i wyszła z pokoju.
-Nie kłam, przyznaj się, że ci się podoba. Zawsze chciałaś odbić mi chłopaka! -Valencia wstała z krzesła.
-Co ty mówisz?! Nawet jeśli German mi się podoba, to co?! Jestem jego szwagierką, nasz związek nie byłby czymś... normalnym. Uspokój się! Może i zakochałam się w dwóch facetach jednocześnie, ty się pojawiłaś i co?! Myślisz, że możesz zrobić wszystko?!- krzyczała.
-Tak! Zobaczysz, jeszcze będziesz płakać na naszym ślubie! -odkrzyknęła Valencia.
-Nie dojdzie do niego!
-Bo ty za niego wyjdziesz? Przestań. Czym miałabyś go zachwycić?!
-Nie chcę już z tobą rozmawiać, to przykre co mówisz!
-Angie, ja nie chciałam... Przepraszam! -Valencia pobiegła za przyjaciółką do innego pokoju. -Wybacz mi, proszę! Znasz mnie, wiesz, że jestem jaka jestem. Jak się już zakocham to...
-Nie odpuścisz. -Angie dokończyła za Valencię i delikatnie podniosła kąciki ust.
-A tak w ogóle... Jak to jesteś szwagierką Germana? On ma żonę?! -Valencia nerwowo drgnęła.
-Miał. Moja siostra zmarła kilkanaście lat temu w wypadku samochodowym. -Angie spuściłą głowę.
-Jejku, tak mi przykro! Marija nie żyje? Przepraszam. -kobieta ze łzami w oczach przytuliła Angie.
-Dobrze. -Angie wytarła twarz i uśmiechnęła się. -Przepraszam, telefon dzwoni. -powiedziała i odebrała.

Rozmowa telefoniczna

-Angie? Tu Pablo. -przywitał się.
-Cześć. -jej serce zabiło szybciej. "Najpierw zazdrosna o Germana, a później nie potrafię wydobyć z siebie głosu przy Pablo? Ogarnij się, kobieto!" -myślała.
-Chciałem sprawdzić co u ciebie, brakuje mi naszej codziennej kawy w studio. -powiedział.
-Tak, mnie też... -powiedziała zmysłowo. -Do tego Gregorio wrócił i mój każdy dzień będzie zaczynał się ponuro. Bez ciebie to nie to samo.
-Co robisz? -powiedział.
-Teraz rozmawiałam z Valencią, moją przyjaciółką z ogólniaka. Chyba coś na rzeczy z Germanem. -powiedziała.
-O! Właśnie, jak German? -spytał troskliwie.
-Dobrze, dobrze... -Angie nie chciała wspomnieć o wyznanym jej uczuciu miłości.- Ma się naprawdę okej. A co u Violi?
-Nie dzwoniłaś do niej?
-A jak?! Przecież ona nie wie. Tak bardzo za nią tęsknię! -powiedziała.
-Ona się świetnie bawi! W weekend byli w Lloret de Mar. Chyba im się podobało i nie mieli żadnych wypadków, w każdym razie nic nie mówili.-wyjaśnił Pablo.
-Dobra, jeszcze troszkę więcej niż tydzień i jesteście. -mówiła blondynka.
-Do zobaczenia!-pożegnał się.
-Pa!-Angie rozłączyła się.
-Co to za Romeo? -spytała Valencia splatając ręce.
-Co? Nie, haha! -zaśmiała się.
-Oj, przecież widzę, jak się zachowujesz. Tak samo jak przy Estebanie z 3A!
-Nie przypominaj mi!- zachichotały obie.
-To co? Nazywa się Pablo? Przystojny? Opowiadaj. -Valencia naciskała na przyjaciółkę.
-Obiad! -Olga zawołała z kuchni, a Angie odetchnęła z ulgą.
-German, to ja może pójdę, nie będę wam zawadzać, zjem coś na mieście... -powiedziała Valencia, kiedy zasiadali do stołu.
-Oj, Valencio, zostań z nami na obiedzie. -powiedział German łapiąc ją za rękę.
Szybko odsunęli się od siebie jak porażeni prądem, a Olga posłała porozumiewawcze spojrzenie swojemu mężowi, Ramalo.
-Myślisz, że coś pomiędzy nimi zaiskrzyło? -szepnęła Olga.
-Nie wiem, ale wydaje mi się, że tak. German ostatnio chodzi jakiś szczęśliwy... Chyba naprawdę się zakochał! -odparł Ramalo.

                                                           ***Studio 21***

-Dobrze, kochani! Zostały trzy dni do występu. -powiedziała Andrea. -Zaczniemy od rozśpiewki. Chciałabym poprosić dwie osoby, które mogłyby napisać piosenkę. Te dwie osoby wystąpiły by z nią przed wyjazdem do Buenos Aires, w ostatni dzień waszego pobytu tutaj. To co? Jacyś chętni?
-My!- Leonetta równocześnie podnieśli ręce.
-Dobrze, Leon i Violetta. -wymienieni roześmiali się.
-Poprosiłabym o tekst piosenki na jutro, ewentualnie na czwartek. A teraz rozśpiewka! -zarządziła Andrea i przeszła do lekcji.

                                                         ***Wieczór***

-Leon, to co? -powiedziała Violetta siedząc na łóżku przygryzając długopis. Siedzieli nad pustą kartką.
-Nie gryź tego długopisu! -zaśmiał się Leon.
-Zawsze go gryzę, gdy się denerwuję. -odparła Viola ze śmiechem.
-Masz już może jakiś temat? -spytał chłopak.
-Nie jestem poetą, żeby pisać wiersze! -roześmiała się Viola.
-Właśnie! -Leona olśniło.
-Co? -zdziwiła się dziewczyna.
- No soy ave para volar,
Y en un cuadro no se pintar
No soy poeta escultor.
Tan solo soy lo que soy. -zanucił pierwszą zwrotkę.
-To jest świetne! Czekaj, zapiszę. -powiedziała i niczym torpeda zapisywała czystą kartkę.
-Czyli idziemy w te klimaty? Czego nie zrobię? To ja...
-Dawaj! -zachęcał Leon.
- Las estrellas no se leer,
Y la luna no bajare.
No soy el cielo, ni el sol...
Tan solo soy.
-Dobre, dobre! -cieszył się.
Tym tropem powstała piękna piosenka, którą później nazwali "Podemos" czyli "Możemy".
Spędzili nad nią prawie całą noc. Była to jedna z najromantyczniejszych i najcudowniejszych nocy w ich życiu. Spędzili ją przy napojach energetyzujących, stosie kartek i połamanych długopisach, oraz... przy sobie i swoich oddechach. Czuli, że ta piosenka dopełnia ich, sprawia, że poznają się na nowo.
Przed drugą w nocy rozeszli się do swoich pokoi.

                                                              ***Następnego ranka***

-Witaj, piękna! -Marcelo przywitał Ludmiłę.
-Cześć, złotko. -Ludmiła przytuliła go.
-Idziemy do studio? -spytał.
-Tak, chodźmy. -Ludmiła złapała chłopaka za rękę.
W tej chwili Marcelo spojrzał na Francescę wbiegającą do hotelu. Chyba czegoś zapomniała. Jego wzrok podążył za jej rozwianymi włosami i nerwowym spojrzeniem 'obym zdążyła'. Uśmiechnął się pod nosem. Kiedy dostrzegł, że Ludmiła wtula się w jego ramię, momentalnie wyrzucił myśli o Fran.
-Chcę wody. -powiedziała Ludmiła. -Teraz.
Marcelo pobiegł do najbliższego sklepu spożywczego i przyniósł wodę swojej dziewczynie.-Dzięki, skarbie!-przytuliła się do niego.
-Jeszcze mamy trochę czasu do lekcji. -Marcelo spojrzał na zegarek.
-Wiem, jak go zagospodarujemy. -odparła Ludmiła zamieniając się w wybredną diwę.
-Jak?
-Muszę ci coś wyjaśnić. Mam plan, kochany. -roześmiała się.
"Oby Francesca na tym nie ucierpiała." -pomyślał. Jego prośby nie spełniły się.



***
Fajny?
Oby!
Dramatyczne zakończenie :3 Buahahahaha :D
Spełniłam wasze prośby:
-kłotnia Valenci z Angie
-rozmowa Pablo i Angie
-Leonetta
-Angie :3
Proszę o podziękowania :D
Kochani, dziękuję za tyle komentarzy pod ostatnią notką! Aż 102!!! Nie spodziewałam się :3
Leonettanatorsi! Gdzie jesteście?! Ej, wracać mi tu i kopać mi grób xD
Jak macie jakieś pomysły, piszcie!
Buziaki,
Zuzka.

                                                                   


148 komentarzy:

  1. Świetny rozdział. : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Superowy rozdział! Czekam na next! Zapraszam na leonetta-jest-super.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział oczywiście super. Dzięki za Angie. Już czekam na kolejny rozdział. B.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rozdział. Dziękuję Ci bardzo za Angie. W sumie może być z tym swoim Pablo. :D Skoro będzie szczęśliwa u jego boku. Widać między nimi wyraźną chemię. ^^
    Znów muszę Cię pochwalić za Twój literacki talent, kochana. ;)
    Gdy czytam, wszystko widzę przed oczami, a chyba właśnie o to chodzi. :)

    Niech już wracają z tego Madrytu. Chciałabym, aby między Angie i Pablo wreszcie do czegoś doszło. Trochę szkoda, że nie ma Germangie, ale nie ma czego żałować. Angie i Pablo również tworzą ciekawy duet.

    Serdecznie pozdrawiam
    Asia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. opisz piewszy raz Angie z Pablo ,bo Viola jest na to jeszcze za młoda.Proszę

      Usuń
    2. nooom ;d tez bym chciala cos takiego przeczytac ;d

      Usuń
    3. Ja nadal jestem zwolenniczką Germana i Angie chociaż Pablo wydaje się mniej niestały ;) German kogoś sobie znalazł a Angie mniałaby swoją bratnią duszę i wszystko mogłoby się dobrze skończyć ale każdy wie, że to byłoby nudne :P Chociaż jakiś mały romans między Angie i Germanem, w czasie kiedy oni mieliby już swoją drugą połówkę ,mógłby być bardzo ciekawy... Taki tam pomysł już na zakończenie opowiadania a mam nadzieję, że to szybko nie nastąpi :P

      Usuń
  5. Świetny rozdział ;p Mogłabyś w następnym dać jeszcze więcej Leonetty ?? Pliss ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. hej

    rozdzial zarabisty ;dd
    pojawilo sie widze troche naszej kochanej angie. :D
    fajnie, ze rozwijasz te postac. jest jedna z moich ulubionych. blagam pisz o niej wiecej, bo zwariuje chyba. chce zeby byla z pablo sa tak cudownie dobrani :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co racja, to racja. :)

      Asia ♥

      Usuń
    2. Widzę, że dziś znów zlot fanek Angie :D Przyłączam się B.

      Usuń
    3. Ja również! :D
      Asia ♥

      Usuń
    4. No musi być!
      Angielerki z całego świata. ;3 Jednoczmy się. :)

      Asia ♥

      Usuń
    5. no właśnie jednoczmy dobrze ,bo myslałam ,że tylko ja uwielbiam Angie <33 Angela

      Usuń
    6. Nie tylko Ty. Ja również ją ubóstwiam. :)

      Asia ♥

      Usuń
    7. I ja też :D B.

      Usuń
  7. Pablangie! <333

    świetny blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja. :)
      Chociaż ja osobiście skłaniam się w stronę Germangie, to Pablo i Angie również są interesującą parą. ;-)

      Asia ♥

      Usuń
    2. Zgadzam się. Ale z drugiej strony z Pablem nie jest spowinowacona (chyba dobrze napisałam) B.

      Usuń
    3. No właśnie. Bo w sumie to szwagierka Germana...
      Tak, dobrze napisałaś. :)

      Asia ♥

      Usuń
    4. Czasmi zastanawiam się przecież Angie jest ciocią Violi i troszkę dziwne jest to ,że zakochała się w Germanie.Ale jak to mówią miłość nie wybiera.Myślę ,że bardziej pasuje do niej Pablo ,ale sceny z Germanem też są super i bardzo interesujące.Tak wogóle Angie jest bardzo ineresująca.Tak samon Viola./Angela

      Usuń
    5. W pełni się zgadzam z komentarzem wyżej B.

      Usuń
  8. ja bym na twoim miejscu dała więcej momentów o Leonettcie. czekam na next rrozdział

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nomm więcej Leonetty i Pablangie bez obrazy ja tam nie interesuje się Fran czy Cami,ale czytam twój blog ,bo jest bardzo ciekawy i zarąbisty!

      Usuń
  9. juuuhu! :D jest angie!
    prosze jeszcze wiecej jej. kocham ją! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja też,ale również uwielbiam Leona i Viole co nie oznacza ,że nie lubie czytać o Angie

      Usuń
  10. no co zrobić, angie jest po prostu krótko mówią: zajebista! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się. B.

      Usuń
    2. Podpisuję się pod tym.
      Asia ♥

      Usuń
    3. ja też tak uważam /Angela

      Usuń
    4. dobrze powiedziane

      kaśka ;p

      Usuń
  11. Dziękuje równiez jak inne fanki za Angie.Uwielbiam Leonette ,ale to nie znaczy ,że tylko tą parę bardzo lubię Pablangie jak i również Germangie.Dzięki za Angie <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Proponuję znów apelować o rozdział poświęcony Angie. Wszystkie Angielarki (fanki Angie), które się ze mną zgadzają proszę o odpowiedzenie na mój komentarz, B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zgadzam się całkowicie!!!

      Usuń
    2. ANGIE ANGIE ANGIE ANGIE ANGIE ANGIE ANGIE ANGIE ANGIE ANGIE ANGIE ANGIE ANGIE ANGIE ANGIE ANGIE ANGIE ANGIE ANGIE ANGIE

      Usuń
    3. kolejny spam ,lecz to nic ,bo spam z Angie :p

      Usuń
    4. jestem za, bardzo lubie angie. prosze pisz o niej wiecej. rozwin jej wątek miłosny

      kaśka ;p

      Usuń
    5. Co innego zwykły spam, a co innego Angie-spam. B.

      Usuń
    6. Spamik o Angie, zawsze spoko. :3

      Asia ♥

      Usuń
    7. no właśnie !!!! <3

      Usuń
    8. spamgie :D - spam o Angie ! :DD
      angielerki górą :3

      Usuń
    9. Górą, górą. :)

      Asia ♥

      Usuń
    10. Angielerki! :) B.

      Usuń
  13. Fanka Leonetty melduje gotowość :D
    Dziękuję, dziękuję, dziękuję :)
    Będę Cię nosić na rękach ^^

    Chociaż, jeśli prosisz o grób... Widziałam takie ładne miejsce w mojej okolicy :)

    Czekam na kolejny rozdział,
    Clarie

    OdpowiedzUsuń
  14. Violetta i Leon super para uwielbiam o nich czytać.Jak się rozstaną to szykuje z Clarie grób dla ciebie.Po poprzednich komci z 44 rodzału myślę,że nasza Viola jest za mała na pierwszy raz więc zgadzam się z fankami Angie ,abys napisała o pierwszym razie Pablo z Angie jak wróci on do Buenos Aires.Proszę napisz o tym <3/by Angela

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noooo fajnie by było. to znaczy może nie z wszystkimi szczegółami, jak to jest w tych historyjkach erotycznych... ale mozna by do tego nawiązać :D byłoby ciekawie ;dd

      Usuń
    2. nomm bez szczegółów tylko żeby napiała o ich 1 razie

      Usuń
    3. Wiem ,wiem bez szczegółów :D by Angela

      Usuń
    4. No jak Pablo wróci to o tym napisz plis

      Usuń
    5. napisz xd

      Usuń
    6. napisz prosimy

      Usuń
    7. napisz ,ale nie zboczone tylko romantyczne ,albo wcale nie pisz jak nie masz weny.

      Usuń
  15. Przydało by się znać hiszpański <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda. :)
      Asia ♥

      Usuń
    2. nomm napewno ciekawszy niż tan p**** niemiecki /Angela

      Usuń
    3. Zgadzam się - przydałoby się B.

      Usuń
    4. Racja, również wolałabym uczyć się hiszpańskiego, zamiast niemieckiego. :P

      Asia ♥

      Usuń
    5. noom przydalo by sie :]

      Usuń
  16. siema
    mam takie pytanie, za ile rozdziałów około oni wracają z tej wymiany?
    bo chce zobaczyć jak potoczą się dalej losy Angie.
    proszę o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dołączam się do pytania. :)

      Asia ♥

      Usuń
    2. i ja też bym chciala wiedziec + zgadzam się z moim poprzedniczkami - wiecej ANGIE! :D

      Usuń
  17. Mam nadzieję,że nie jesteś zła,że komentuje twój blog fanki Leonetty,ale w wiekszości fanki Angie.Twój blog jest interesujący pod względem Violi jak i Angie.To są moje ulubione postacie z tego ekstra serialu.U nas w szkole w koło o nim trąbią ,ale zawsze trąbią o Leonetcie ja nie mam nic temu przeciwko ,bo też uwielbiam tą parę.Ale nie tylko ja równiez kocham Angie ,ale nie mówie tego swoim koleżanką ,bo by pewnie dziwnie zareagowały.Dlatego tutaj mogę z innymi pogadać o Angie.Nie bądź zła Leonettci wrócą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kocham Angie :))

      Asia ♥

      Usuń
    2. Wygadaj się spokojnie. Połowa tu zgromadzonych to fanki Angie. Też ją uwielbiam B.

      Usuń
    3. Dzięki :3

      Usuń
  18. ej jak się nazywają fanki leonnetty? leonetterki?
    a fanki angie?

    OdpowiedzUsuń
  19. Kto z was uważa ,żeby był opis pierwszego razu Angie z Pablo niech odpowie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chce :O

      Usuń
    2. mogłby być, ale nie taki szczegółowy zeby to nie wyszlo zboczone i jeśli już to żeby było na maxa romantycznie i stało się pod wpływem chwili

      kaśka ;p

      Usuń
    3. A to nie będzie zbyt... Zboczone? :P

      Usuń
    4. nie właśnie nie chodzi mi o takie zeby bylo, ze o kurde spóśił jej się na twarz, czy kurde wsadził jej nie chodzi o takie tylko np. ze pablo wzial angie do swojej sypialni. grala cicha, delikatna, nastojowa muzyka, nad nimi unosiła się delikatna woń wanilii... zakochani polozyli sie obok siebie i zaczęli namiętnie się całować. zgasili światlo a dalej wszystko potoczylo sie urokiem chwili. o takie mi chodzi, tylko ladniej napisane. zuzanna coś wymyśli ;p

      kaśka ;p

      Usuń
    5. No wałaśnie o coś takiego co napisała kaśka tylko nie wiem czy to by pasowało do Angie.

      Usuń
  20. Angielerki :)

    Asia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba leonetterki, chociaż nie wiem
      a fanki angie to chyba angielerki. ;p
      mam nadzieję, że pomogłam.

      kaśka ;p

      Usuń
  21. angilerki <3 :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Ej która z was chcę więcej Germangie lub Pablangie niech napisze w odpowiedzi może ta para która otrzyma więcej będzie opisana w kolejnym rozdziale :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chętnie o tym poczytam. Obojętnie w sumie, z którym. Ważne, aby była Angie. :)

      Asia ♥

      Usuń
    2. Zgadzam się z Asią - Angie jest świetna zawsze i wszędzie :D
      B.

      Usuń
    3. Jak tak dalej pójdzie to zamiast Violetty będzie więcej Angie ale mi to wcale nie przeszkadza :P K.

      Usuń
  23. Super ta piosenka Leona z Violą <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ehh .. <3 Aww ... ;* Tyle mogę powiedzieć. >.<
    Wzięło mnie noo zatkało. :33
    Jeszcze ta piosenka Leonetty <3 Omnomnom *_____*
    Ciekawe, czy Marcelo, jest zły .. Wrr .. :P

    Ciao,
    Velvet .xx

    OdpowiedzUsuń
  25. To co, spamgiujemy (spamujemy Angie)? Zuza się może nie pogniewa :D B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, jasne. ^^
      Spamgie :3 - kocham to :D

      Asia ♥

      Usuń
    2. angie,angie,angie,angie,angie,angie,angie,angie,angie,angie,angie sorry Zuzia teraz spam Violi:viola,viola,viola,viola,viola,viola,viola,viola,viola proszę spam dla Angie i Violetty

      Usuń
  26. ja nie wiem co wy wszystkie wydzicie w tej calej angie, ona brzydka jest, na głowie ma siano, wąskie usta, dupe wielka, cyckow wcale i taka niby ze leca na nia? ciekawe na co? tylko kłamać umie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, widzimy inteligencje i silny charakter. B.

      Usuń
    2. Jak możesz? Angie jest fajna! Wara mi od niej! >.<
      Jest miła, sympatyczna, inteligenta i bardzo ładna. A Ty możesz jej tylko zazdrościć! -,-

      Asia ♥

      Usuń
    3. Spier***aj od Angie, wredoto! Asia ma racje - mozesz jej pozazdroscic, bo jak ja znam zycie to ty jestes pewnie jakas przyszczata smierdzaca grubaska, ktora tylko siedzi w domu, bo nie ma przyjaciol. I dlatego lubi obrazac ludzi.

      Usuń
    4. wiesz ja jakos nie zgadzam się z twoim zdaniem. ;p jak dla mnie angie jest śliczna, miła, mądra i w ogóle fajna z niej dziewczyna. no ale każdy ma inny gust. jednak prosze nie jeździj tak po angie ;(

      Usuń
    5. A tak w ogóle, to Angie kłamie, bo po prostu musi.
      Troszkę brakuje jej odwagi, aby powiedzieć prawdę, ale ma dobre serce.

      Asia ♥

      Usuń
    6. ta jasne morzecie sobie gadac ale ja tam wiem swoje. ta cala wasza smierdzaca angie moze sie wypchac miala swoja szanse zeby byc z hermanem a nie to nie teraz z hermanem bedzie esmeralda i ona chociaz ladna jest i sie zabawia uczuciami pabla i jak mowilam jest BRZYDKA! juz jade byla od angie ladniejsza
      aśka - sama se morzesz zazdroscic kretynko
      anomin - sam spie**alaj

      Usuń
    7. sama śmierdzisz. kaśka ;p

      Usuń
    8. Nazywasz Asie kretynką, a piszesz możecie przez "rz", a German przez "h". Bene,bene...

      Usuń
    9. Kochana moja, hejterko Angie!
      Po pierwsze, kretynką nie jestem i nie życzę sobie, żebyś tak mnie nazywała.
      Po drugie odczep się z łaski swojej od Angie, bo nie sądzę, aby ktoś podzielał Twoje zdanie.
      Po trzecie - wypchaj się swoją kochaną Esmeraldą, a najlepiej za nią wyjdź, skoro tak ją kochasz.

      Polecam Ci udać się gdzieś, gdzie ktoś Cię wysłucha - najlepiej do psychiatry. ;)

      Asia ♥

      Usuń
    10. asia - masz 100% racji.
      nie przejmuj się tym, co pisze ta wariatka

      kaśka ;p

      Usuń
    11. Dziękuję za wsparcie, Kasiu. :)

      Usuń
    12. Droga hejterko, mimo wszystko miłego dnia, daleko stąd. B.

      Usuń
    13. Asiu napisałaś całą prawdę o niej i nie przejmuj się takimi ludźmi weszła se na stronę i będzie hejtować.Moim zdaniem to inteligentna,miła,fajna,tak kłamała ,ale musiała.Nie miała odwagi wyznzć prawdy,a ty hejterko umiałabyś powiedzieć mężowi twojej zmarłej żony ,że się w nim zakochałaś?!Coś mi się wydaje ,że nie.Każdy ma inne zdanie o postaciach,bohaterach i nie powinien hejtować kogoś kogo nie lubi.Moim zdaniem Angie jest ładna i ma piękne loki,które nie są naturalne.Ale mimo wszystko jest ładną kobietą.Fajnie by było ,gdybym napisała komentarz typu:Nienawidzę Jede czy jak się pisze jej imię ,bo jest głupia i ma pusto w głowie.Ale to moje zdanie.Może np.inni nienawidzą Thomasa czy Diego.Ale to nie powód do hejtowania.Komentarze pozwalają autorce bloga zobaczyć,co my sądzimy o jej blogu i też o tym czy nam podoba się postać opisywana przez nie.Także nie hejtuj tu ok!Jak chcesz to idź do psychiatry!
      Ps:Naucz się pisać dziewczynko./Angela

      Usuń
    14. Sorki zapomniałam dopisać do 2 zdania Moim zdaniem Angie to inte...

      Usuń
    15. aha i ama śmierdzisz hejterko!

      Usuń
    16. Angelo, dziękuję Ci za wsparcie.
      W pełni się z Tobą zgadzam.
      Mam nadzieję, że już ją "zgasiłyśmy" i nie wróci. ;)

      Asia ♥

      Usuń
    17. nomm i dobrze <3 /angela

      Usuń
  27. Spier***aj od Angie, wredoto! Asia ma racje - mozesz jej pozazdrościć, bo jak znam zycie ty pewnie jesteś jakas pryszczata grubaską, ktora tylko siedzi w domu, bo nie ma przyjaciol. I dlatego lubi obrazac innych.

    OdpowiedzUsuń
  28. kto lubi angie?

    kaśka ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto nie lubi? :D B.

      Usuń
    2. Niech pomyślę... wszyscy. :)
      Ja na pewno ^^

      Asia ♥

      Usuń
    3. ja ją bardzo lubię

      kaśka ;p

      Usuń
    4. angie zajebista jest :D

      Usuń
    5. Zgadzam się z komentarzem powyżej. :)

      Asia ♥

      Usuń
    6. każdy :D

      Usuń
    7. Angie górą! Kto się z tym nie zgadza zawsze może kliknąć ten krzyżyk w prawym, górnym rogu ekranu. B.

      Usuń
    8. Właśnie ja też uwielbiam Angie!

      Usuń
    9. też ją uwielbiam i moja kumpela również ^^

      Usuń
    10. Ja po prostu kocham Angie ^^ :D I cieszę się, że nie jestem jedyną jej fanką, bo moje koleżanki oglądające Violettę nie przepadają za nią - a ja się pukam w czoło i pytam "Jak można JEJ NIE LUBIĆ?!" xD

      Usuń
  29. Kto uwielbia Leonette i Viole?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JA to pierwsza para jaką uwielbiam potem jest Pablangie i Germangie

      Usuń
  30. Nie mamy po co Ci kopać grobu, bo Leonetta jest szczęśliwa, ale jak Ludmi coś zrobi i rozdzieli Leonette to lepiej przygotuj sobie ten grób!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. No jak tak będzie to szykuj się !

    OdpowiedzUsuń
  32. Napisz coś więcej o Violetcie i możesz też dodać coś z Angie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Twój blog jest jak narazie najlepszym blogiem o opowiadaniach Violetty :) Dlaczego? Ponieważ rozwijasz wszystkie postacie. Inni rozwijają głównie Violettę i Leona ew. Camilę lub Fran. Ty robisz też dużo ciekawych wątków o Angie (mojej faworytce), jest wtrącenie o Oldze i Ramallo i nawet jest troche Jade :P Chyba właśnie dllatego, że twoje opowiadanie jest w pewnym sensie wszechstronne a wątki ciekawe, miło czyta się twój blog. Oby więcej takich, bo jak narazie nie widze wśród innych blogów dużej konkurencji :D Powodzenia przy pisaniu i pamiętaj żeby napisać coś o Angie, bo inaczej ja zacznę kopać ci grób :P
    Pozdrawiam mamalaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) poprawiłaś mi humor :) za takie miłe komentarze baaardzo dziękuję :D chcę takich więcej! :D

      Ps : do pozostałych komentatorów: bez wulgaryzmów, nawet ocenzurowanych :-P a i Angie beędzie, ale pamiętajcie o kim przede wszystkim jest ten blog :) ok?

      Usuń
    2. Przecież Angie jest prawie główną bohaterką. Kilka gałęzi w drzewie genealogicznym obok Violetty. :D B.

      Usuń
  34. Hey tu (zdołowana) ♥Animka♥
    Ja bym strasznie chciała dać pomysł, ale jak tyle komentarzy to chyba nie dasz rady :-/ ja chyba nie będę pisała szkoda ... Ale tak czy siak będę czytała Bloga.
    Bay ! ♥Animka♥ ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Komentuj, komentuj :) czytam wszystkie komentarze, żaden mi nie umknie. Jeśli chcesz, żebym odpisała pod danym komentarzem, po prostu napisz :) oczywiście, wszystko biorę pod uwagę :D

      Usuń
  35. łał już ponad 120 komci

    OdpowiedzUsuń
  36. Rozdział jak zawsze super :)
    A ten moment jak Viola i Leon pisali piosenkę, po prostu REWELACYJNY !!
    Czekam na next :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Tak jak ktoś tu wcześniej komentował, jak pojawiła się po raz pierwszy w tym opowiadaniu Valencia, przeraziłam się, że to twoja wersja Esmeralda. O matko, jak się cieszę, że z niej jednak się okazała równa babka! :D A poza tym, Droga Autorko, nie przejmuj się, że teraz więcej fanek Angie niż Leonetty ;) Dzięki temu możesz teraz z nią rozwijać akcję a po powrocie Leona i Violi z Madrytu napisać o jakimś kolejnym problemie w ich związku dla urozmaicenia (błagam, żeby to było dopiero po powrocie do Buenos Aires, bo oni przeżyli już wystarczająco dużo w ciągu tych niespełna 3 tygodni xD)
    A tak poza tym, twoje opowiadanie znalazłam tydzień temu i jestem na ciebie wściekła, bo zaczęłam je czytać w zeszłą niedzielę późno wieczorem i zostało mi kilka rozdziałów do przeczytania w poniedziałek. Ja nawet nie wiem, co się działo w poniedziałek na lekcjach, myślałam tylko o tym, żeby wrócić do domu i doczytać te następne rozdziały xD
    Szacun, dziewczyno! :D Twoje opowiadanie jest ciekawe dużo się w nim dzieje, ale jednocześnie nie ma dziwnych sytuacji, z którymi się spotykałam czytając blogi o Leonetcie i ogólnie bohaterach serialu, jak np. ciąża Violi xD
    Nie, ja po prostu kłaniam się nisko, życzę weny i proszę o nowy rozdział jak najszybciej! :**
    Pozdrawiam, Angie ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku, dzięki za te komplementy :) aż się zarumieniłam :D dziękuję ci bardzo :)

      Usuń
    2. To ja dziękuję, że dajesz możliwość czytania takiego cuda, jakim jest twoje opowiadanie ^^ :D
      ~Angie

      Usuń
    3. Bardzo miło mi to słyszeć :)

      Usuń
  38. Zajebisty rozdział będzie dzisiaj next?

    OdpowiedzUsuń
  39. zajebisty zapraszam na http://violettomaniaczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Hejka fajny rozdział dla mnie spx . Angie może być z Pablo a i w następnym pliska więcej Leonetty :)Zapraszam do mnie :)
    http://lenusianowak.blogspot.com/
    Lena ;*

    OdpowiedzUsuń
  41. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  42. Violetta i Leon właśnie spacerowali alejkami trzymając się za rękę
    nagle Leon usłyszał z tyłu odgłos dziecka odwrócił się , a dziecko się spytało :Mamo ,tato pójdziemy na lody.Violetta i Leon popatrzyli się na siebie i lekko się zaśmiali.
    Mój pomysł.Fajnie by było jakbyś z niego skorzystała:))

    OdpowiedzUsuń
  43. Leonetta <3 Zapraszam do mnie http://leoniviolettapl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Super zapraszam do mnie ;) http://samiopowiada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Super zapraszam do mnie ;) http://samiopowiada.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Świetny blog zapraszam do mnie https://ausllyleonetta.blogspot.com/ oraz na mojego drugiego bloga https://historialeonaivioletty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Super .
    Zapraszam na mojego bloga.
    Dopiero zaczynam . Pomożesz ?
    Kom - Uśmiech na twarzy ;)
    Amormimundo.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń

Mrs. Punk